sábado, 31 de julio de 2010

Buscant un consol

Sota un pont,
cansada, presa de la son.
Sota els teus edificis,
sota els desigs de beneficis.
Busca un consol
o potser un raig de sol,
per veure el teu somriure,
per poder tornar a viure.
Plou, i tu segueixes,
fa sol, i tu no et canses,
no pateixes.
Et busco en la nit,
per trobar-me al teu pit.
Al meu cap sento frisor,
i al meu cor coïsor.
Pena d'un dia tornar,
i no tornar-te a trobar.
Pena per no ser el teu únic amant.
Ciutat de nit,
ciutat de llum,
ciutat d'amor,
ciutat de fum.

L.Linkon

1 comentario:

  1. Sota un pon... aixo crec que em sona molt...
    Et vas enamorar veritat? Sabia que Paris no et deixaria indiferent, o sabia. Tots els bohemis com tu o jo, ens em enamorat d'aquesta ciutat i sobretot de Monmatre, ja vec que n'has parlat en un poema.
    Percert has pensat en publicar-ho de veritat? Una col·lecció de poemes. Pensa-ho, seria extraordinari!
    Cuidet fera!

    PD: Ja saps qui soc veritat? No? Jajajajaja Ja t'ho dire... anire passant pel blog a enamoram de les teves lletres!

    ResponderEliminar